5 Aug 2012

MOVIENIGHT




I går aftes var min kæreste og jeg i biografen og se Batman - The Dark Knight Rises. Jeg troede måske ikke at det ville være en film jeg ville synes var helt vild god - men! Den var jo super super god :) Adrenalin niveauet i min krop var simpelthen så højt under næsten hele filmen så jeg kom til at spise liiidt for meget af den store slikpose, men så ved man også at det har været en god film :)
Jeg havde min nye fine glimmer jakke på fra H&M trend og faktisk også mine nye støvler.
Jeg har haft den mest fantastiske søndag - viser nok et billede eller to engang i morgen. Nu får I i stedet billederne fra i går aftes - ikke den bedste kvalitetet da de er taget med mobilen. Men det behøver ikke være så professionelt hele tiden - lidt af hvert passer bedre til min smag - det afspejler vist også lidt bedre min hverdag lidt bedre, hvis I forstår!?
Jeg vil slutte her - håber I nyder jeres søndag - jeg sidder spændt og venter på at mændene skal løbe 100 M. Skal I også se det?

TRANSLATION:
Last night my boyfriend and I went to the movies to watch The Dark Knight Rises. I didn't really think that I would like it so much - but what a movie :) So great! I was wearing my new glitter jacket from H&M trend and my new boots. Hope you guys are having a great Sunday - I had such a great one - will show you some pictures tomorrow. Any of you watching the Mens 100 M. as well?

No comments:

Post a Comment