22 Oct 2012

I WANT TO SPOIL MYSELF

 Canada Navy Scarf, ACNE & ZARA skirt  
 
... Ja det vil jeg nemlig - og jeg fortjener det!! Uanset om mine eksamensopgaver består eller ej, så har jeg knoklet det sidste stykke tid og derfor fortjener jeg en lille gave :) Det er virkelig også god motivation til at blive færdig og få sat det sidste punktum her tæt på målstregen. Disse to ting, vil jeg købe i morgen.. så må vi se, om det også er det jeg kommer hjem med, eller om jeg finder noget andet godt i stedet. Motiverer I også jer selv, og hvilken form anvender I? Jeg synes i hvert fald at man skal belønne sig selv, når man har knoklet. Det behøver ikke at være noget dyrt og lækkert. Det kan være en lækker kop te og et godt blad! Men fortæl gerne, hvad I plejer at gøre, måske jeg kan finde ideer til næste gang jeg skal forkæle mig selv :)

TRANSLATION:
I am almost done with my exam.. Whether I pass it or not I have decided to spoil myself. I have worked pretty hard the last couple of weeks and I totally deserve something nice :) I will try to see if I can find these things tomorrow - who knows, maybe I come home with something completely different - but it's the thought that counts. How do you spoil yourself or find motivation to work extra hard? Would love to hear from you!

2 comments:

  1. Jeg har desværre intet "jeg-skal-forkæle-mig-selv-ritual", men det skulle jeg måske overveje ;)
    Jeg kan kun anbefale tørklædet - Jeg har det i bordeaux og grå og jeg bruger det HVER dag ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det skal du virkelig overveje - måske du nok allerede gør det sådan helt ubevidst, men det er god motivation for mig i hvert fald :) Tørklædet taler alle jo godt om, så tænker at jeg skal ind forbi Acne og kigge lidt nærmere på det. Havde tænkt at jeg ville have det i bordeaux også, men det fås vist ikke i den farve i år og så er det navy jo heller ikke dårligt :) Xx

      Delete